tisdag 1 april 2008

Årets första runda

Under 2008 har man ju varit ute och cyklat lite men i Söndags tog Jon-Kanon, Jacob, Silverrygg och Jag (Badjo) tillfället i akt medan regnet höll sig bland molnen att åka ut på årets första riktiga session. Vad som började som en ganska seg dag slutade med en ganska pepp och produktiv dag från de flestas sida. Roligast och mest uppskattat under dagen var nog den session vi hade vi wallriden en bit från Jacobs place. Nedan kan ni se bilder från vår session.

9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Najsan att se streetsäsongen dra igång där nere också! Men nu vill vi se filmer från er ofta, ni måste ju hålla er i klass med arowsbeemxxx! =)

1 april 2008 kl. 06:50  
Anonymous Anonym sa...

Jag har sålt min kamera men med tanke på skattebeskedet så är jag nog snart igång igen. Jag tror att det faktiskt blir en våredit för att försöka på klass på det. Men jag ska inte säga något i förväg. De andra har ju kameror också.

1 april 2008 kl. 10:57  
Anonymous Anonym sa...

Klart det ska bli en våredit. tycker vi filmar några gånger i vår sen har vi lite till en edit.

1 april 2008 kl. 13:54  
Anonymous Anonym sa...

Jag har aldrig lyckats lista ut var den där wallriden ligger egentligen...hmmm
Nån som orkar förklara?

1 april 2008 kl. 15:40  
Anonymous Anonym sa...

Aldrig. We keep the spots to ourselves. Like we got the key to this city, feel me?

1 april 2008 kl. 16:24  
Anonymous Anonym sa...

Som en sommar katt bjöd han till dans, wicked häst där asså! wallride till pegwheelie där. Vi måste bygga klart curben snart!

1 april 2008 kl. 23:52  
Anonymous Anonym sa...

den väggen ser Östberlinig ut :)

2 april 2008 kl. 09:14  
Anonymous Anonym sa...

Det är en rigmurisk rigmur!

2 april 2008 kl. 22:59  
Anonymous Anonym sa...

jag tycker fortfarande du ska öka höjden på iframen på ctrlbmx bahader.

och jag säger inte var min mur finns för jag vet inte riktigt hur man hittar dit heller. jag får hitta mig själv en vacker dag

3 april 2008 kl. 16:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida