tisdag 25 mars 2008

Cykelkontroll

De mängder av snö som nu kan beskådas på Göteborgs gator och torg hör ju till ovanligheterna vill jag påstå. Förutom att sitta inspärrad och plugga under dessa dagar spenderar jag också min tid på youtube. Dagens guldkorn är denna video. Personligen tycker jag att grabbarna i videon har betydligt mer cykelkontroll än många kids med cyklar för 10 papp på swebmx. Snart kommer den efterlängtade intervjuen med....neh, nu ska jag inte avslöja för mycket Men jag sitter på en fet intervju som kommer upp till veckan. Stay wicked!

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

de har signat med monark, crescent, älmhult och DBS.
skrotningsavdelningarna då alltså :D

25 mars 2008 kl. 20:44  
Anonymous Anonym sa...

hahaha så jävla bra

26 mars 2008 kl. 14:43  
Anonymous Anonym sa...

Mike Bike inga grindtrick, inga snurrtrick, ni måste se No pain, no game! Av Andy Lindqvist och Stefan Spjut. Dom äger Hagaracer reacet med tandemlängder...

6 april 2008 kl. 00:16  
Anonymous Anonym sa...

Monark gjort på papper och bark eller hur

26 maj 2009 kl. 23:19  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida