söndag 9 mars 2008

Intervju med boråstidning.

Förra veckan ringde borås tidning och berättade att dom sett min webvideo på youtube och blivit mycket nyfikna, så dom tykte det skulle vara intersant att skriva ett repotage om mig så vi bestämde tid och så skedde. Vi hade en liten foto session i en plast ramp och försökte få några bilder innan det började regna/snöa. Efter en halvtimma så var fotografen nöjd och tycke dom hade fått några bra bilder, så vi begav oss till redaktionen för en intervju. Vi satt där och snackade en bra stund och det fanns mycket att snacka om. Till slut nöjde dom sig och jag fick åka hem.

2 dagar senare kom artiklen ut. Lite missnöjd med bilderna men det var lite coolt att vara med på dubbel uppslag i boråstidning. Det bästa måste endå varait att reporten ringt upp kommunen och frågat varför vi inte har nått att åka på och varför kommunikationen mellan ungdomarna som cyklar och skejtar är så dålig. Så jag ska nu kontakte nån snubbe på kommunen och snacka vidare om detta.

Läs artiklen: http://www.bt.se/nyheter/mark/nar-andreas-hojar-finns-det-inga-granser(521964).gm



9 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

varför stårente bartender som jobb? inte för att snickare är mindre sexigt.

hojj!

9 mars 2008 kl. 19:26  
Blogger Badjo sa...

Andreas Olla: Handyman and candyman!

10 mars 2008 kl. 01:11  
Anonymous Anonym sa...

haha, ne jag sa att jag jobbar på harrys men dom ville la inte skriva smyg reklam,

10 mars 2008 kl. 02:34  
Anonymous Anonym sa...

Nice, nu har du fått in en fot. Om du får möjlighet att prata med någon vore det bra så inte skatarna hinner före och smutskastar dig som de brukar göra mot bmxare.

11 mars 2008 kl. 09:04  
Anonymous Anonym sa...

ah, skulle ringt idag men jag och badjo drog till berget så jag han inte, btw ringde nån snubbe från borås kommun idag som läst artiklen och ville att jag skulle göra en uppvisning på mariedals cup och han frågade vad jag kostade, vad svarar man då?

12 mars 2008 kl. 00:02  
Anonymous Anonym sa...

under tusen är skattefritt säg 500 kr eller nått. beror på hur länge det blir. mer än två timmar blir det nog 1000 kr

12 mars 2008 kl. 21:14  
Anonymous Anonym sa...

vad är mariedals cup?

13 mars 2008 kl. 13:31  
Blogger Badjo sa...

Olla: Jag tycker att du bjuder in oss alla. Säg att vi kör för paketpris. LOL!!!

13 mars 2008 kl. 13:52  
Anonymous Anonym sa...

Ja det hade varit roligare, men vet ju inte riktigt vad man ska köra på. får la se om dom hör av sig, eller så hyr dom in nån trailare ist,.

13 mars 2008 kl. 15:30  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida