tisdag 12 maj 2009

Mycket dirt det senaste för mig

Jo sen jag stukande foten har jag inte kunnat cykla så då har jag mest lagt ner min tid på dom olika projekten och lagt hojjen åt sidan för att foten ska läka. Björbo börjar ta bra form och viskaforsbygget är på börjat. Vi har kommit långt på blivande trailsen uppe på björbo och det börjar se riktigt grymt ut.

Jag och beach tog oss en liten street runda i borås då jag kanska snart insåg att min fot inte fixar street så bra än. Lite tråkigt så men det är bättre att låta den läka. SÅ nu det senaste har jag mest kört dirt vilket har varit riktigt roligt och omväxlande och det har faktiskt gått rikigt bra.

Så nu på lördag visar det sig att det ska vara en dirt tävling i onsala så det är klart man ställer upp och kör lite. SÅ kom dit du med och hojja lite eller almänt softa hynd och titta.

Detta firar vi med en färs table från björbo

7 kommentarer:

Blogger Badjo sa...

Fan vad sugen jag blir på dirt!

13 maj 2009 kl. 15:46  
Blogger sh0er sa...

Det ser riktigt roligt ut, ingen dålig table heller!

Segt bara att man är i Norge och kör Downhill på Lördag. Annars kunde man åkt till Onsala, lycka till! :)

13 maj 2009 kl. 16:55  
Anonymous Beach sa...

Badjo, du är aldrig sugen på dirt, du är en ost.

Jag provåkte dirten i helgen och måste säga att den är jävligt grym. Mellanslingan som är bäst är lite mitt i mellan Skogås o Klerebo.

14 maj 2009 kl. 07:54  
Blogger Olla sa...

har badjo någonsin hoppat dirt?

14 maj 2009 kl. 22:32  
Blogger HATA sa...

Badjo och Jonny Pitt-Jens borde hooka en dirt session!

14 maj 2009 kl. 22:35  
Blogger Rigmund III sa...

beach hur menar du mitt mellan skogås o klerebo? hur hård jorden är eller?

17 maj 2009 kl. 19:30  
Blogger Badjo sa...

När jag började cykla bmx så körde jag bara dirt. En face-plant senare la jag ner min karriär i dirten. Sann historia. Fråga Emil

19 maj 2009 kl. 11:11  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida