fredag 24 april 2009

Central stationen

Det talas varje vår om alla spots som ska köras o filmas under sommaren och alla nya spots som byggts samt alla spots som försvunnit under vintern. En sak som jag har lärt mig genom åren är att aldrig vänta med att köra ett spot, för då kommer det med hög sannolikhet rivas och försvinna för alltid.

Just precis det här hände mig i höstas. Jag hade planerat att fota en nytt trick jag lärt mig på ett monument med en stor sten på vid centralstationen. För er som har varit på Göteborgs centralstation vet precis vilket jag menar eftersom den ser mycket inbjudande ut. Självklart vart det inte av så jag planerade att göra det till våren istället, men nu i vintras såg jag att de hade rivit hela monumentet och satt dit några okörbara bänkar istället. Osis!

Det sjuka var nu i morse när jag åkte till jobbet och såg att de på andra sidan av stationen bygger upp exakt samma monument(ser det i alla fall ut som hittills). Jag får skratta mig lycklig eftersom denna plats även är mycket lämpligare än den förra och börja ladda för att sätta tricket.

3 kommentarer:

Anonymous adde sa...

det är ju inte annat än att man blir nyfiken på tricket du vill utföra där!!!

24 april 2009 kl. 13:44  
Blogger Badjo sa...

Karma!

24 april 2009 kl. 22:31  
Anonymous Mike Bike sa...

Damn! Det händer inte ofta att en spot försvinner för att senare komma tillbaka. Gött mos iaf!

Sätt tricket så du kan vila... he he!

25 april 2009 kl. 02:04  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida