fredag 22 maj 2009

Kamera till salu!


Jag har uppdaterat min filmutrustning och säljer därför min gamla filmkamera med tillbehör. Den här kameran har jag haft när vi filmade till Almost Heroes och Badjos Prodjektbikes. Kameran är en Panasonic NV-GS75 med 3CCD som ger en väldigt klar bild. Det ingår två st olika vidvinklar varav den ena inte är med på bild samt batteriladdare, kameraväska och ett litet kamerastativ.

Om ni är intresserade av den hör ni av er till mig på mobil nr 0705-58 51 93 så kan vi bestämma en tid för er att komma och titta på den. Priset ligger på 2000kr

Jacob aka Beach

1 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Om du ska till Dalarna någonting i framtiden så är jag GALET intresserad utav den.
Skriv ett inlägg här på sidan eller nåt isf.

/Runken

26 maj 2009 kl. 17:03  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida