måndag 6 april 2009

Patrick


I Onsala bor Hampus och Patrick. Lite sådär lagom skämtsamt sen curb open har vi alltid kallat dom och kidsen i Kungälv för Hampus. Vart enda en utav dom oavsett om de heter Hampus eller inte. Jag har Patrick på Bilddagboken och han börjat bli intresserad av bildbehandling och fotografering genom sin flickvän. Här är hans första försök på HDR som jag hittade imorse när jag loggade in. Jag tyckte det vart ganska nice. Bilden är tagen av Elin Pettersson och redigerad av självaste Patrick Hocker. Dirten i bakgrunden ligger i Onsala. Ja det var allt. Booya!

3 kommentarer:

Anonymous Hampus sa...

fast bilden är inte tagen av Elin :P

6 april 2009 kl. 17:59  
Blogger Badjo sa...

Skriv vem som tagit den så ändrar jag då!

6 april 2009 kl. 19:03  
Anonymous Anonym sa...

det var typ ett år sen, så jag kommer inte ihåg :)tror det var nån av dirtkidsen

6 april 2009 kl. 19:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida