måndag 6 april 2009

SALVATIONFILMEN EFTERSÖKES

Tjena!

När jag precis hade kommit in i bmx som mest och förstod att det var så mycket mer än bara en liten cykel kom jag i kontakt med bmxmedia. Film och tidningar. En film som jag aldrig kommer kunna släppa taget om är Salvation - filmen. Salvation var ett kristet bmxklädesmärke och teamet bestod av Matt Pourro, Rich Hirsch, Seth Kimbrough och Bruce Crisman. Hela filmen inleddes med en svartvit sekvens där de spelar låten Dramamine med Modest mouse, Seth kimrough körde till When the sun sleeps med Underoath och hade fortfarande bakbroms.

Jag har redan testat ett par gamla snubbar om de har filmen liggandes. Ingen tycks ha kvar den. Om du råkar sitta på filmen vill jag gärna "låna" den av dig. Skriv i kommentarerna så sköter vi dialogen där.

3 kommentarer:

Anonymous stor-david sa...

jag kanske har den.
har typ 100 gig bmxfilmer daterade 2006 och bakåt. ska kolla när jag kommer hem...

8 april 2009 kl. 16:02  
Anonymous david sa...

den fanns visst inte i samlingen, tyvärr...

8 april 2009 kl. 17:29  
Blogger Daniel Engdahl sa...

ska kolla hemma sen efter påsk också, kan ev ha den. har rätt mycket liggande.

12 april 2009 kl. 00:29  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida