måndag 14 april 2008

Soft session i Borås

Igår så drog jag ihop en liten session med boråsarna. Bestämda att vi skulle träffas vid 13.00 vi lundby och så skedde. Hade inga förväntningar att det skulle komma men så många, men denna gången så var det ovanligt många som var med, efter nån timme på lundby berättade jag om att jag hattat 2 plyfa skivor vid"bibbloteks spottet" som man nog kan ha kul med så vi drog dit, Där hade vi en lång och jävligt rolig session och alla var pepp och körde nya grejer. Kul att se hur alla börjar komma igång mer nu när våren är här.
Efter några timmar blev det lundby igen och vi fotade lite, så kom jag på Idén att prova downside whip i bank. Tänke mest prova det för skoj skull och för att se om det är möjligt. Efter förska försöket känndes det som ett trick som kan ta 5 år att sätta. Men pang på 3:e försöket satt den.
Rätt förvånad och äckligt glad skuttade jag om kring sen och kunde inte förstå att jag verkligen satte det. helt stoked som jag var ringde jag Beach och berättade om nyhetern och då fick jag höra att dom också var ute och hojjade.


Tack till Wikk som fotade och alla andra som peppade!

3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det är fint olla :D

14 april 2008 kl. 12:00  
Anonymous Anonym sa...

hahahaha jag ska också börja ringa beach när jag sätter trickers!

14 april 2008 kl. 18:20  
Anonymous Anonym sa...

det är ju sjukt svårt ju.. har aldrig klurat ut den.

15 april 2008 kl. 16:41  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida