söndag 4 juli 2010

Ctrl Video ute!


Äntligen har vi lyckats slå ihop Mac o PC och fått fram några exemplar av vår fantastiska Ctrl Video. Den består av 22 min cykling från vårt crew, våra vänner och från Ctrl Jamet i Borås i höstas. Den kostar 80 kr och kan köpas på Childstore eller skicka ett mail till mig så skickar jag en kopia mot internetbetalning.

Något annat som händer är att Olla, Jag och ZOO ska ner på roadtrip till Helsingborg, Malmö och Köpenhamn i veckan så hör av er om ni vill haka upp på en session(0705-58 51 93)

2 kommentarer:

Anonymous robert sa...

när kommer ni förbi malmö? har ingen mobil just nu så svårt att få tag på mig. men ska försöka hoka upp er med nåt nummer.

5 juli 2010 kl. 12:26  
Anonymous Anonym sa...

sen kan ni skicka ut ett inlägg när filmen faktiskt finns att köpa på child.

6 juli 2010 kl. 18:53  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida