torsdag 20 maj 2010

senaste veckorna

pallar inte skriva så mycket, jag låter bilderna sköta snacket. som en vis man en gång sa: en bild säger mer än tusen bilder.

hade en fet gif på olla med en smith-feeble-barre, men den funkade inte att ladda upp här...


yours truly med en wallride på hisingen.


knull-peter med detsamma.


olla!


klassisk livrädd min.

också lite bilder från helgens street jam i uppsala:

jacob kammar hem 4(?) 7nollor. lätt värt. han vann givetvis hela tävlingen också.


minns inte vad killen heter, men han måste kollat noga på jeppes "how to barre", den saken e säker.


först körde vi en straight-forward bunnyhopptävling som ridbyxan vann (1a pris var inget mindre än en tight child-tisha), men jacob lyckades inte fånga den på kort (gissar att han hade fått i sig några av sin vinstöl). jag fick revanch i 180-tävlingen med denna i alla fall.


enligt badjo den roligaste tävlinge nånsin - limbo på bmx. snubben kunde carva och belönades med en kink-ram för detta. som längste deltagare rev jag i semifinalen men känner mig rätt nöjd ändå. tack till uppsalaboysen o bulan för en jävligt soft dag!

5 kommentarer:

Anonymous claes sa...

tjaba jag kom ju tyvär 2:a i limbo tävlingen men undrar om man skulle kunna få tag på bilden när jag nästan kör in i kameran om ni har den kvar. facebook: claes persson rulla lungt!

21 maj 2010 kl. 22:11  
Anonymous Elias Modigs sa...

Så jävla värt att vinna!!

23 maj 2010 kl. 23:13  
Anonymous claes sa...

tyst

27 maj 2010 kl. 19:08  
Anonymous JEZZA sa...

Peter? PG? Knullpeter? Team Stor K?








det var som fan

29 maj 2010 kl. 12:33  
Anonymous Beach sa...

Grym update!

2 juni 2010 kl. 14:21  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida