söndag 12 juli 2009

Oj o, Vilken vecka!

Hade min första semester vecka nu och det kändes hur pepp som helst för jag hade tänkt och dra på roadtripp men vädret hindrade mig så jag stannade i Borås vilket jag inte ångrar.

Kort summering av veckan:

Måndags: Kom Viktor och Carl från Kinna och Nicolas från gbg och hojjade street i borås och det var jävligt schyst faktiskt
Tisdags: En hel dag på björbo trailsen som var grymt kul
Onsdags: Var på Ullared och råkade få med mig ett flak monters gratis
Torsdag: Simpel Teamet + Badjo kom till ett regning borås och rippade inomhus hallen och vi hade en schyst krogrunda
Fredag: Lite Street med Simpleteamet och lite trials sen gubb häng och en en jävligt roligt besök på harrys i borås som var sjuk kul!
Lördag: Simple teamet droh och Jeppe, Martin och Erik frö tumult och och körde street på kvällen och vi tog oss en runda på trägården:
Söndag: Regn och bmx masters på freecaster!

Vilken vecka!!! Nästa vecka drar jag iväg till särna och gör en uppvisning under helgen i särna känns fett, hoppas bara vädret håller upp!








4 kommentarer:

Blogger Daniel Engdahl sa...

låter riktigt grymt! inte varje vecka man håller på med så mkt sköna bmx-prylar.

12 juli 2009 kl. 23:45  
Blogger Olla sa...

ne, och mer ska det bli

13 juli 2009 kl. 00:59  
Blogger HATA sa...

Olla allt i butiken!

13 juli 2009 kl. 12:29  
Anonymous Beach sa...

Fett nice! Halsningar fran portugal. NU ska jag ut o surfa igen!

Tja bah!

14 juli 2009 kl. 13:07  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida