fredag 23 januari 2009

Nytt i BMX-Sverige?

Inte mycket! Hur gick det för Adde i Tallin föresten...ÖH, Adde, hur gick det?

Badjo, Jon och jag var i ACTION-park i går och drog våra fetaste trick. Nä, det gjorde vi inte, förutom Badjo som körde en clean Luc-e 180 ner för en fet ledge. Tror har gillar sin nya set up...JO fan, där har vi en nyhet, Badjo har bytt ram till en som är typ 3 tum kortare.

Själv ligger jag mest ute på min bräda i Kattegatt och väntar på vågorna nu för tiden. Kändes lite konstigt i morse att bada när det snöade. Ska lägga upp lite bilder på det när jag kommer hem.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

det va äckligt skojj i tallin gick sådär..nu är jag nicklas klas i orlando. bor vid caselbarry trailsen.

24 januari 2009 kl. 18:27  
Anonymous The DIRT LIFE Family. sa...

Hey Boys.

Ni är välkomna till Gävle Lördagen den 9 maj på Trick The City.

Mer info finns på facebook eventet för Trick The City:
http://www.facebook.com/event.php?eid=69733243710&ref=ts

Hoppas ni taggar på polarna.

Love.
//Dirt Life.

3 maj 2009 kl. 20:09  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida