måndag 5 januari 2009

Dagen innan nyår så cyklar man!



Ja det gör vi varjefall i borås. Numera har vi fått en dag till i borås hallen så jag håller nu öppet båda tisdagar och torsdagar. 

Tisdagen den 30 december så fick jag tummen ur att ta med mig kameran till hallen. Öppnade hallen redan klockan 2 och det var mycket folk där och vi hade riktigt roligt. Viktor från kinna var där och filmade så hoppas vi får se en liten edit från han framöver, men han säger att han ska filma lite mer först innan han släpper den, men det blir fett.

Jag fotade inte så mycket själv, det var mest Simon Gustavsson som fotade åt mig så jag kunde uppdatera min bilddagbok som vart ett av mina nyårslöften (skaffa ett liv varning). Men nu bjudes det på lite bilder. Känns som table kan blir tricket som gäller 2009, eller?


3 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

närfan skare börjas med den nya boråshallen?

5 januari 2009 kl. 23:33  
Blogger Olla sa...

februari för hoppningsvis, du ska jag bygga dig ett boxjump jon , eller va fan va med vettja!

6 januari 2009 kl. 04:38  
Anonymous Anonym sa...

OLD SKOOL tables for 2009, olla har dom yao

8 januari 2009 kl. 14:48  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida