onsdag 10 december 2008

Lilac Tee

Fick i dag reda på att Lilac t-shirts var klara och var tvungen att hämta dem på en gång. Tyvärr vart ett fel i leveransen så den svarta modellen med turkos tryck kommer på fredag. Här är dock den vita med lila tryck. Om någon vill köpa den kan ni höra av er till mig så fixar vi det. Den kostar 150 kr + frakt om det skulle behövas.

















Jag har skadat mig idag ganska illa så om någon vill köpa en tåg biljett, klass 1, tur o retur, till Sundsvall Lucia Jam för typ halva priset 800kr kan ringa mig på 0705 58 51 03.

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Tråkigt att höra att du skadat dig! Vad har hänt? Trist att inte se dig rippa i sundsvall! You'll be missed.

11 december 2008 kl. 07:00  
Anonymous Anonym sa...

Nice tee!
Ja, vad har hänt med Jake Strand???

11 december 2008 kl. 18:18  
Blogger Badjo sa...

Han fick så ont vid en vurpa att han inte riktigt kan cykla skulle jag gissa på

11 december 2008 kl. 19:24  
Anonymous Anonym sa...

Jag har slagit styret mellan jumsken och pungen jävligt hårt. Känns dock redan bättre och funderar på att komma till S-vall för att hänga i gäng. Biljetten är ju ändå redan betald.

11 december 2008 kl. 20:34  
Anonymous Anonym sa...

Fan vad nice tee! Vad är din mail, är ganska sugen på att köpa en.

12 december 2008 kl. 16:03  
Anonymous Anonym sa...

fan vad snygg tshirt

13 december 2008 kl. 19:28  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida