onsdag 26 november 2008

Ctrl Session i Borås hallen!

Ja då var det på tidan att jag skulle få skriva lite här!

Jag har länge velat få lite besök från lite av folket från vårat lilla crew, Och idag hände det. Beach, Badjo och johan kom och besökte min lilla hemmaplan här på vintern i borås. Inte nog med det fick vi lite bonus besök av den alltid lika buttra Jon Bokrantz och den ofrivillige hip hopparen Henrik Jakkonen.

Eftersom det inte händer allt för ofta att vi träffas och kör lite inomhus hall gjorde det saken lite extra roligare att äntligen få hojja lite.

Borås hallen är en jävligt liten och skate anpassad hall vilket ger känslan av att den är väldigt streetig vilket passade badjo aldeless utmärkt och kläckte kommentaren "bästa inomhushallen på flera år" Även våran alldeles egna mortions bmxare johan tyckte hallen var mycket roligare en berget som han tycker suger stenhårt.

Vi hade en fett session som började med lite miniramp och sen övergick till helt sjuka  street trix. Alla laddade fett dock så skadade jag mig jävligt tidigt så fick knappt vara med och köra pga av ett svullet knä. Men jag gav mig på kameran istället och fotade lite medan badjo filmade.

Tycka vad man vill om hallen men roligt hade vi och fete grejer hände. Lite av detta dokumenterades på film och foto som sagt och här kommer lite av det som hände!
 
Gubben skrokkar till med en rodeo grind!
Crooked alá Badjo
Rollback bunnyhop tailwhip

Nosemanual


6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Snabbt jobbat....

26 november 2008 kl. 10:25  
Anonymous Anonym sa...

Snygga bilder andreas : )

26 november 2008 kl. 11:38  
Anonymous Anonym sa...

Tack tack!

26 november 2008 kl. 13:32  
Blogger Badjo sa...

Sådär! Nu kan man klicka på bilderna så att dessa inte öppnas i själva huvudfönstret.

26 november 2008 kl. 14:12  
Anonymous Anonym sa...

Flexnees flexar rodeos! Fyfan va gött å se!

27 november 2008 kl. 16:40  
Anonymous Anonym sa...

jag har fan inte sett en rodeo grind sen 2003. de va i gropen, av johan.
helt mindfuck.

28 november 2008 kl. 12:52  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida