tisdag 5 augusti 2008

Wicked arostour!

Våra starkt favoriserade västeråsare från arosbmx.tk var också ute på roadtrip samtidigt som oss förra veckan. De var något hastigare med att redigera och släppa sitt material. Tro mig när jag säger att de här killarna kan cykla!



Arosbmx sommartrip! from Lars on Vimeo.

Lite kuriosa om vår roadtripfilm:
Jag har funderat, trixat, förhandlat och ganska snabbt kommit fram till en gratis lösning på hur jag ska få ut filmen helt oberoende av internet. Tids nog får alla reda på vad jag menar.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Fan va synd att ni var i gbg när vi var i örebro. Fin rulle, banken på minner mig om linköping.

5 augusti 2008 kl. 18:23  
Anonymous Anonym sa...

hedrad, ja de var ju lite snurrat... nästa gång bättre lycka

5 augusti 2008 kl. 18:43  
Anonymous Anonym sa...

wicked in a bed!

6 augusti 2008 kl. 06:42  
Anonymous Anonym sa...

med shabbarex!

6 augusti 2008 kl. 19:18  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida