lördag 19 juli 2008

Det var ett tag sen och mycket har hänt!


Som sagt så var det ett tag sen jag skrev ett inlägg här, mycket har hänt under den tiden.


Har varit på lite små resor här och där och cyklat riktigt mycket trots det lite halv taskiga vädret vi har haft i borås. Har mycket bilder från dom resor jag gjort som jag vill ladda upp här men jag väntar på att badjo ska få tid och fixa ett lättare sätt för mig att ladda mina bilder från alla händelser.


Har även gjort en liten film från mitt och Kalle Pinns besök i falkenberg som jag tänkte dela med mig. http://www.youtube.com/watch?v=1rANyUx3dPw

Där är den!

Har även hunnit att vara i Tyskland på Bmxmaster och lyckades ta med mig hem en 21:a plats i expertklassen i bagaget, vilket man får säga att jag är nöjd med.


Men som sagt mer bilder kommer men inte nu. Stay updated!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

snygg turn down och tack för uppdateringarna.

20 juli 2008 kl. 22:22  
Anonymous Anonym sa...

Gör man bättre turndowns i röda kinder?

20 juli 2008 kl. 23:58  
Anonymous Anonym sa...

man gör bäst turndowns med röda kinder och stora grimaser!

22 juli 2008 kl. 12:41  
Anonymous Anonym sa...

13:e Masterklassen 2004! Gamla gubbar lever på gamla meriter ba!

22 juli 2008 kl. 23:28  
Anonymous Anonym sa...

update ä cool

23 juli 2008 kl. 00:25  
Blogger Badjo sa...

>>Olla: Vill du att vi gör ett sommarkollage? Du kan få skriva lite om bilderna och så så gör jag en sida under "reportage" eller en ny kategori?

24 juli 2008 kl. 09:23  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida