söndag 20 april 2008

Lite mer kuriosa

Jag har lagt till en liten intervju med Adde Malmberg om hur det är att vara skadad under media. 

Annat hett är att Göteborgs invånarantal kan stiga med en man till? Varför undrar ni, självklart vet vi varför!? Sundsvalls finest Jon Bokrantz flyttar nämligen hit till hösten för att följa mina och Jon-Kanons fotspår och bli maskintekniker på Chalmers.  En go och söt kille tycker vi att Jon är och hoppas på att han stannar och lär sig cykla annat än ramper.


Veckans "Youtube" går inte minst till mina bästa Västeråsare från arosbmx.tk som förutom att vara de skönaste killarna att roadtrippa med är duktiga på att styra webfilmer. Checka deras senaste film genom att klicka här!!!!!

7 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

booyakascha vad fett att få vår film länkad på ctrl! grym status, nu kan vi va stolta i flera veckor!

21 april 2008 kl. 08:14  
Anonymous Anonym sa...

observera den välmålade kuken på min arm på bilden, hur fan hamnade den där? För övrigt sjukt taggad på GBG, dags för smithgrinds fo' shizzle!

21 april 2008 kl. 09:50  
Anonymous Anonym sa...

"Dåliga saker med att vara skadad?
Man blir fet(are)"

kom så ska jag föda dig på Aitkens-metoden!

21 april 2008 kl. 21:19  
Anonymous Anonym sa...

mike aitkens metoden :D

22 april 2008 kl. 17:55  
Blogger Badjo sa...

Nu ska vi inte vara "sånna" men säkra källor säger att Adde redan för 1.5 år sen hade tydliga bitch titts.

22 april 2008 kl. 20:00  
Anonymous Anonym sa...

haha dom har jag haft länge!!!

22 april 2008 kl. 20:45  
Anonymous Anonym sa...

Asså gbg blir ju som på 90 talet nu!! massa bmx summer freshnes

24 april 2008 kl. 09:45  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida