fredag 8 februari 2008

Yttligare en session i berget

I onsdags var jag i berget som vanligt. Båda Beach och David var där, även våra goda vänner Andreas Elof och Anton. Allt var som vanligt tills Anton peppade mig på tailwhip upp på pyrramiden. Det tog inte många försök för Anton innan han la den, men han fortsatte peppa mig. Jag kom närmre och närmre och till slut BAM BAM så satt den, fatsikt satte jag 3 stycken till slut. Det kommer vi se mer av i våran kommade film. Alla körde bra denna dag men en otäck grej hände. Elof laddade för en turndown över boxjumpet, det såg ut att gå bra enda fram till han skulle land då han inte drog tillbaka den och landade i "turndown ställningen". Han slog sig rätt hårt och fick ett sår i handen. "äh, va fan det är ju bara ett kött sår"- sa han efteråt. Inte nog med detta jag har lyckats förstå mig tekniken på eurotables så vi avslutar denna dag med en eurotable från berget.


Jag har nu äntligen lyckats förstå mig tekniken på eurotables så vi avslutar denna dag med en eurotable från berget. Jag är ju ingen Jens Nilsen precis men övning ger färdighet.

4 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

all heder till elof som turndownar hela boxen inklusive landningen.

8 februari 2008 kl. 14:25  
Anonymous Anonym sa...

klokt sagt!

9 februari 2008 kl. 01:37  
Anonymous Anonym sa...

hmm, jag har för mig att det var när han fällde sig själv med cykeln i en nofoot can han gjorde illa sig;)

11 februari 2008 kl. 16:12  
Anonymous Anonym sa...

ofan, det kanske det var,

12 februari 2008 kl. 21:13  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida