fredag 1 februari 2008

Inomhuspark i Svenljunga

Nu drar bygget igång! Bmxarna och skejtarna i Svenljunga har nu fått en inomhuslokal, så imorgon ska jag och obban åka och shoppa på det lokala byggvarulagret. Obban och jag ska stå för bygget och planeringen så vi får en rolig park att åka och hänga i. Jag har nu suttit i 3 dagar och skissa på hur vi skulle kunna bygga det, men just nu är budgeten begrensad men vi hoppas på mer bidrag och mer sponsorer för att kunna bygga så mycket så möjligt.


Så vi hoppas nu att allt ska gå bra och jag kommer lägga upp bilder här under byggnationen så man kan se hur bygget med hallen går.

2 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Det ser ut o bli så jävla bra. Ska kolla om man får tid o hjälpa till någon dag.

Finns dock inte så många plattåer att chilla på.

Vore också bra o ha en soffgrupp någon stanns där man kan soft hund.

Jag skulle nog bytt plats på spinen o boxhoppet så går det lättare att hoppa imellan dem samt att man får mer fart till boxet då.

1 februari 2008 kl. 14:06  
Anonymous Anonym sa...

jo, fast har man spinen där så för man nog lite känsla av miniramp då det inte finns nån.

2 februari 2008 kl. 15:17  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida