lördag 28 februari 2009

lite gamla bilder osv

sitter på child o kollar gamla bilder från hösten så här lagom till våren. här är mitt årliga bidrag till ctrl-bloggen.

hittade några från en dirt-sesh i onsala...


så här ser stora slingan ut.


ingmar bergman med en table.


tone bekkestad med en tuck.


en välregisserad turndown.


jag o pappa fahlnaes va ute på en sen street sesh nån gång i höstas när johan hade ny cykel.


här las det cement bara några dagar senare inför street jamet, vilket underlättar mycket för sånt här. 50-50 stall av mig.


en suddig solnedgångswallride av mig.

hoppas på högre uppdateringsfrekvens från min sida under våren...

frid, fröjd och framgång!

6 kommentarer:

Anonymous Anonym sa...

Ja jävlar det är sånt här jag betalar dig för! Big up. så bakis. nä e jag. va är du?

28 februari 2009 kl. 16:23  
Anonymous Anonym sa...

Ah det ser ju sjukt gött ut med lite sommar å trails iallafall

28 februari 2009 kl. 19:52  
Blogger Badjo sa...

Rails not trails. Sun is my gun i murdering the streets! Breaap breaap!

28 februari 2009 kl. 20:42  
Anonymous Anonym sa...

Ahh david! Du kan ju. Nu fattas det bara att Kanonen ska lägga ut.

2 mars 2009 kl. 08:03  
Anonymous Anonym sa...

Shit david uppdaterade

2 mars 2009 kl. 17:27  
Anonymous Anonym sa...

Shit david uppdaterade

2 mars 2009 kl. 17:27  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida